Când vizitaţi fila Configurare AdSense în contul dvs., veţi observa o noua "AdSense pentru alimentări" opţiune.
AdSense in feed-uri RSS dvs., permiţându-vă pentru a mări raza de acţiune a dumneavoastră de conţinut în timp ce castiguri de venituri.
Salesforce noastra va vinde de cost-pe-de impresii (CPM) anunţurile direct la cele mai mari agenţii de publicitate, în timp ce restul de inventarul dvs. va fi completat cu contextual orientată pe Cost-pe-clic (CPC) şi CPM anunţuri.
Aceasta înseamnă că mai mult de fluxul dvs. de obiecte vor fi vândute şi cu mai mare venitul total, decât cu orice altă reţea de alimentare.
La acest punct, se poate să fie gândire, "mare!
sau "umm ... ce este un feed?"
Pentru cei dintre voi în cea de-a doua categorie, feed-uri de conţinut vă permit să fie livrate şi pentru a subscris pe Web, de multe ori ca faruri, sau rezumate de articole. FeedBurner are, de asemenea, un nifty tutorial care le-ar putea gasi utile.
Si aici sunt cateva mai multe motive pentru a încerca AdSense pentru alimentări:
Primiţi mai mare CPM-uri şi să menţină o experienţă pozitivă pentru utilizator prin afişarea de anunţuri în special optimizat pentru RSS feeds.
Vizualizare statistici detaliate privind alimentarea audienţă, de distribuţie, şi mai mult prin FeedBurner, atunci când vă setaţi alimentări cu AdSense.
Gestionaţi-vă câştigurile pentru alimentări prin acelaşi cont pe care le utilizaţi pentru a gestiona alte proprietăţi AdSense.
interesant....
RăspundețiȘtergereAcest comentariu a fost eliminat de autor.
RăspundețiȘtergere