Custom Search

vineri, 4 mai 2012

Google adsense interzice folosirea cuvintelor

Google adsenseDa ati citit bine Google AdSense nu te lasa sa folosesti cuvinte cu caracter adult. Bine o sa spuneti dar am citit ca daca le folosesti moderat nu au treaba cu tine.
Asa am spus si eu ca daca le folosesc moderat nu se intampla nimic. Parerea asta a fost pana am primit un mesaj de la Google AdSense
Uite si mesajul care l-am primit

Bună ziua, Ca urmare a unei examinări recente a contului dvs., am constatat că afişaţi în prezent anunţuri Google într-un mod care nu respectă politicile noastre de produs (https://www.google.com/support/adsense/bin/answer.py?answer=48182&stc=aspe-1pp-ro). ------------------------------- EXEMPLU DE PAGINĂ   ------



Reţineţi că această adresă URL este un exemplu şi că aceleaşi încălcări pot exista şi în alte pagini de pe acest site web sau de pe alte site-uri din reţeaua dvs.
ÎNCĂLCĂRILE IDENTIFICATE: TEXTE EXPLICITE/PENTRU ADULŢI: după cum se precizează în politicile noastre de produs, editorilor AdSense nu le este permis să plaseze anunţuri Google în pagini cu conţinut pentru adulţi, inclusiv text explicit cu referiri sexuale.

MĂSURĂ NECESARĂ: vă rugăm să efectuaţi toate modificările necesare în următoarele 72 de ore.
Dacă încălcările sunt remediate în perioada de timp menţionată mai sus, difuzarea anunţurilor nu va fi afectată. Dacă nu se vor efectua modificări şi/sau dacă se identifică şi alte încălcări ale politicilor în timpul procesului de examinare, se va dezactiva difuzarea anunţurilor spre site-ul dvs.

Cu toate acestea, dacă vom identifica în continuare probleme, este posibil să dezactivăm întregul cont. Prin urmare, vă recomandăm să examinaţi celelalte site-uri din reţeaua dvs. pentru a vă asigura că toate paginile respectă politicile noastre

Cele 72 de ore nu au trecut sincer sper sa trec peste acest hop si nu am sa mai folosesc acele cuvinte.
Ce este bun in toata chestia asta ca mau avertizat si mi-au dat timp sa remediez problema
Acuma problema este ca din toata reteaua mea de bloguri am sters cam 2018 articole.
Nu am avut de ales am facut o lista de cuvinte care sunt pentru adulti apoi cu Search Google si cu search din blog am cautat cuvintele respectiv si am sters toate postarile care contineau acele cuvinte

Problema mare este ca fost foarte greu sa elimin aceste articole.
Mi-a trebuit mai mult de 24 de ore sa elimin sa caut si sa elimin acele articole Asa ca sfatuiesc pe cei care au cuvintele din lista sa stearga articolul, sau sa modifice continutu, si pe viitor nu folosi aceste articole


Vezi aici lista de cuvinte interzise de Google Adsense

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Custom Search