Custom Search

miercuri, 14 martie 2012

Cel mai bun loc pentru anunţurile Google


Cel mai bun loc pentru anunţurile Google variază de la pagină la pagină, în funcţie de conţinut.
Iată câteva întrebări pe care să vi le puneţi atunci când vă gândiţi unde să plasaţi anunţurile dvs.:
Ce încearcă utilizatorul să realizeze când îmi vizitează site-ul?
Ce fac utilizatorii când vizualizează o anumită pagină?
Unde este cel mai probabil să îşi concentreze atenţia?
Cum pot integra anunţuri în această zonă fără a-i încurca pe utilizatori?
Cum pot păstra pagina aranjată, neîncărcată şi atrăgătoare?



Anumite locuri tind să aibă mai mult succes decât altele.
Această „hartă a zonelor de interes” ilustrează plasarea ideală într-un exemplu de pagină.
Culorile sunt gradate de la portocaliu închis (cea mai mare performanţă) la galben deschis (cea mai slabă performanţă).
În condiţii similare, anunţurile plasate în partea superioară a paginii tind să aibă o mai bună performanţă decât cele din partea inferioară a paginii.
Anunţurile plasate în apropierea unui conţinut bogat şi a elementelor de ajutor în navigare au o performanţă bună de obicei, deoarece utilizatorii se concentrează pe acele zone ale paginii.
Pentru că tipul browserului şi dimensiunea ecranului variază, am creat un instrument util, care vă permite să introduceţi orice adresă URL şi să verificaţi dacă aţi integrat anunţurile în partea superioară a paginii.
Această hartă a zonelor de interes este utilă ca ghid de poziţionare, dar vă recomandăm să puneţi utilizatorii pe primul loc atunci când decideţi asupra locului anunţurilor.

Gândiţi-vă la comportamentul lor în diferite pagini şi la lucrurile care ar fi cele mai utile şi cele mai vizibile pentru ei.
Veţi descoperi că în anumite pagini cea mai bună poziţionare a anunţurilor nu este întotdeauna cea la care v-aţi aştepta.

De exemplu, în paginile unde utilizatorii se concentrează de obicei pe citirea unui articol, anunţurile plasate imediat sub finalul conţinutului editorial tind să aibă o performanţă foarte bună.
Este ca şi cum utilizatorii termină de citit şi se întreabă „Ce pot să fac în continuare?”.
Anunţurile direcţionate cu precizie le pot oferi răspunsul la această întrebare.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Custom Search